GjenopprettetMedlem
Flott dikt!
Under stjernehimmel
i magisk landskap
fra lavvoen synger
menneskets håp
sånn var det!
GjenopprettetMedlem
Så snart vi mottar tekst og bilder fra seremonien i Gratangen
vil dette legges ut på
www.theworlddrum.com
Info om dette kommer
GjenopprettetMedlem
Når man deltar i en verdenstromme seremoni deltar man i noe som er større enn bare her og nå. Når man fokuserer energi i vår felles kamp for Moder Jord, tar man også del i alle tidligere seremonier, og i alle seremonier som kommer. Trommas slag forener oss på tvers av grenser og avstand i vår kamp for mennesket og naturen i harmoni.
GjenopprettetMedlem
"whitecougar":
Når man deltar i en verdenstromme seremoni deltar man i noe som er større enn bare her og nå. Når man fokuserer energi i vår felles kamp for Moder Jord, tar man også del i alle tidligere seremonier, og i alle seremonier som kommer. Trommas slag forener oss på tvers av grenser og avstand i vår kamp for mennesket og naturen i harmoni.
Når man deltar i en verdenstromme seremoni kjenner man virkelig noe stort. Det er et godt eksempel på at man deltar i noe som er til gode for andre, og man får "payback" umiddelbart. Etterhvert som verdenstrommen går jorda rundt vil den tiltrekke seg mer og mer oppmerksomhet, flere og flere vil ta del i kampen for mennesket og naturen, og alle som deltar vi få tilbakebetalt med en gang. Jeg var med på åpningen i Oslo, og jeg må bar si

. Det var det største jeg har vært med på noen gang. Jeg gikk rundt og var lykksalig i 2 til 3 uker etter seremonien. Mennesker rundt meg både på jobben og privat lurte på hva som hadde skjedd med meg. Jeg er med mentalt på alle seremonier, og gleder meg til neste gang jeg kan være med fysisk. Den enheten som trommen forener oss i er stor.
GjenopprettetMedlem
Jeg glemte en ting. Er det klart når og hvor neste seremoni skal være?
GjenopprettetMedlem
"gidgeroo":
Jeg glemte en ting. Er det klart når og hvor neste seremoni skal være?
Det er det. Jeg skal overlevere Verdenstromma i morgen kveld på Gardemoen.
Der skal jeg møte Dag fra Sonen som velvillig har stillt opp for å frakte Tromma til New Zealand.
Tusen takk i forkant Dag
I Auckland på New Zealand vil Tromma tas imot av Frasier Bruce som er leder for en organisasjon
med webadresse:
www.rhythmcentre.org
Dato for første av flere ceremonier skal jeg komme tilbake til og også hvor den reiser videre.
Forøvrig er vår nye webside med forum (ingen konkurent til Sonen

) klar i løpet av helgen
Wolf
SEO Crawler
Det syns jeg var et flott bilde. En mann som skal sørge for trygg befordring av trommen - kanskje verdens eldste instrument - tvers over kloden. Mannen heter Dag.
Det hele slo meg som et lite svangerskap
( For å forklare de spenstige assosiasjonene: Det kan være klokka. Døgnets lille faste død kaller, ikke så lett å gjenoppstå hver morgen når man ikke har vært død lenge nok..)
GjenopprettetMedlem
Spennende... Sjamansonen og theworlddrum skaper gode behandlingsallianser "world wide" og det er ikke bare på web..
"the fool"
Rågira, fortsatt trommelomsk og høy på "pæra"

GjenopprettetMedlem
Dere kan også lese om og se bilder på
http://samene.noAnonymous
Det er flotte bilder

GjenopprettetMedlem
Hvilke bilder...? Så bare silikonpupper jeg...

GjenopprettetMedlem
Ny webside oppe og går. Det vil nok bli noen småjusteringer de nærmeste dagene,
men det funker nå.
www.theworlddrum.com
Her kan dere lese om seremonien i Gratangen
som er forfattet av Liv. Bilder kommer .
Samtidig overleveres herved webansvaret til Mischalar Bromann-Foss,
veldig velkommen skal han være.
Samtidig takker vi Dag fra Sonen som nå er på veg til New Zealand med Verdenstromma
etter overlevering på gardemoen (se bilde)
GjenopprettetMedlem
Det er en stor ære å introdusere Mischalar Bromann-Foss som vår nye webansvarlige. I tiden som kommer vil han arbeide med å legge inn bilder og forbedre nettsiden vår. Vi ser frem til hans bidrag både på nett og i den videre utviklingen av prosjektet. Hjertelig velkommem.
Anonymous
Flotte bilder fra verdenstromme-sermonien på samenes dag!

Fikk et glimt av Cenobit(kjente ham igjen på hatten)og Whitecougar, men er usikker på de andre. Var der f.eks. bilder av Stridshjelp, Perle og Livvil?Hvem var hvem?
Nina (Nina`s shop) så jeg.
Kjempeartig å se disse fjesene i denne forbindelse. Kom liksom enda litt nærmere.
Love you all!
Og lykken til på reisen, Dag og The World Drum!

Anonymous
Fantastiske bilder som inspirerer til innsats.
Volven ønsker Dag alt godt på reisen.
GjenopprettetMedlem
På bilde nr 2 sitter perle og holder seg for øynene, mens jeg gjemmer meg bak Livvil - Helt tilfeldig, vi var nok ikke klar over fotografen!. Jeg tror forresten Perle vises bedre på et annet bilde. Bilde nummer 8 og 9 er flotte bilder av Livvil med verdenstromma.
Mvh Stridshjelp
AdsBot [Google]
Der skulle en ha vøri du

Ser på bilde nr 2: Perle lever opp til sin undertekst "I'm a shapeshifter" ved å dekke ansiktet og Stridshjelp har kaffekoppen klar.. hi hi
Anonymous

Du Liljee! Ble desverre litt røykforgifta med det samme, øynene verka så jeg måtte ut å lufte meg. Flaks at fotografen fanga opp det øyeblikket.

Men når trommingen starter, så skjer det en shape shifting ja.

Anonymous
Detta ække snaue greier

Kjenner jeg blir kjempe motivert av deres engasjement og entusiasme. Mine tanker vandrer mot hva jeg kan gjøre for å bidra i prosessen av å bringe fred, kjærlighet og balanse til Moder Jord og i resten av veven. Kjenner jeg har lyst på å ha alle erfaringene som man får av mange års med prakitsering NÅ:) hehe. Tålmodighet er en dyd. Kjempe bra jobba. Håper verdens tromma kommer min vei en gang i fremtiden. Stor klem og masse kjærlighet til dere alle sammen

GjenopprettetMedlem
stikker innom tråden for å takke for ALL støtte i forbindelse med Verdenstromme seremonien.
Det var en fantastisk opplevelse som gav styrke.
I HSF er vi også kjempeglade for at vi fikk være med å gjøre tromma kjent for så mange..
Det var bortimot 60 mennesker tilstede i lavvoen.
Og så er det jo dette med media da....
Mest av alt vil eg sende noen kokvarme tanker til banditten.. eeh.. banderoen.. alias the fool-- alias hattemannen... alias CENOBIT! Uten ham ville det ikkje vært noen seremoni. Det var nemlig han som tipset meg om Verdenstromma... og satte meg på den fantastiske ideen om å få tromma til vårt område... Ydmyk takk til deg, Cenobit.
Søndagshilsner til alle dere sonemennesker.
Mvh.
Livvil
GjenopprettetMedlem
"Livvil":
Ydmyk takk til deg, Cenobit. 
Mvh.
Livvil
Sjøl takk!
Liv har det jeg mangler for å få i stand en slik sermoni jeg ønsket å delta på...

Hadde ikkje blitt bra her hjemme i fjæra...
Gratulerer samtidig Theworlddrum project med nytt design, forum og webmaster - Og ønsker Dag god tur til New Zealand
GjenopprettetMedlem
Les under "Latest News" på WorldDrum forumet om mottagelsen av Tromma på
flyplassen i Auckland

GjenopprettetMedlem
Godt jobba, Wolf!
Men en detalj... Å komme seg tilbake til websiden fra forumet var for meg umulig...?